Thursday, May 7, 2009

07.05.09

Hari ini 070509, genap umur ku yang ke 33 tahun. APA 33 tahun?? Macam tak percaya tapi kena juga mempercayai juga. Bermakna 7 tahun lagi ke angka 40. Alamak kena bersedia untuk kekal anggun. Jom kawan-kawan kita ke Nona Roguy!!

Sambutan!!! nak kata umur begini tidak perlu sambutan tidak patut juga. Cuma rancangan dihati ada tapi tidak kesempatan waktu. Rancang hendak ke Menara Kuala Lumpur untuk makan malam tapi hari-hari lain pun boleh juga Tuan Haji Rahim bawakan. Jawapannya hanya tiada sambutan pada tarikh yang sebenar sahaja heheheh..

Hadiah !!hari lain pun sudah dapat macam-macam . Baru balik dari Langkawi dan sudu idaman dihati pun dah dapatkan. Air Asia pun siap bagi gift voucher RM****. Apa nak buat dengan voucher ini yer!!Jawapannya Jom Jalan Jalan.

Maka apa yang lain dari yang lain yeerr!!Tapi yang paling best..makan ler. Apalagi tempat biasa dikunjungi...Taman Warisan Pertanian. Kebetulan memang guna Highway KL-Putrajaya untuk pulang ke Puncak Jalil maka singgah terus di Putrajaya petang tadi. Makanan di sini sedap amat dan tempat pun BERSIH. Seronok sangat bila berada di Taman Warisan Pertanian. Kerap kesini sebab dekat dengan rumah.

Mesti ada buat hajat kan?heheheh. Memang ler. Jauh disudut hati berdoa selalu supaya diri ini sentiasa di rahmati olehNya, dilimpahi dengan rezeki yang halal, mempunyai suami yang beriman,berilmu dan beramal,anak-anak yang soleh dan solehan, dipermudahkan kerja serta segala urusan dunia dan akhirat, amal ibadat diterima olehNya dan macam-macam hajat ini. Teringat sewaktu berada di tempat mustajab ketika berada di Mekah, Allah memudahkan saya untuk berada di Multazam, di bawah Pancur Emas, di Maqam Ibrahim dan yang lain untuk saya bermunajat. Peluang itu saya guna dengan sebaik mungkin. Rasa ingin terbang kesana lagi supaya hajatku ini dimakbulkan olehNya.

Impian di hati ingin menjadi seorang muslimah yang sejati (chewah..tapi target tu),menjadi ibu yang mithali (harapan penuh impian, menjadi isteri yang solehah (boleh ker). Tapi kalau tanam impian tanpa usaha pun tidak juga bergunakan!!Maka pesanan khas untuk Hajjah Siti Noor, fikir-fikiranlah yang terbaik untuk diri anda sendiri ok!!


SELAMAT HARI JADI HAJJAH SITI NOOR HAMZAH

4 comments:

  1. Allah selamatkan kamu2x,Allah selamatkan hajjah ct noor,Allah selamatkan kamu...moga murah rezeki dan bahagia selalu...hepi bday kak.

    ReplyDelete
  2. happy b'day kak.. awat x habaq smlm.. leh kita celebrate dlm bilik meting :P eheh.. semoga pe yg dihajatkan dimakbulkan Allah..

    ReplyDelete
  3. terima kasih semua..sambut ngan boss baru..segan ler beb.takpo ada rezeki nnt kita open ler table kan

    ReplyDelete
  4. hehe...aritu dh wish pepagi kt opis....ni kt blog plak...tp dh terlmbt bebenor ler nk wish kt sini...xperle ek kak n...janji ada...hehehe...happy birthday to dear hajjah siti noor....semoga sihat sejahtera selalu... :-)

    ReplyDelete