Friday, June 19, 2009

KPJ SEREMBAN



Assalamualaikum. maaf lama tak update. kesihatan saya kurang mengizinkan. Sekarang mendapat rawatan di Hospital Pakar Seremban KPJ Bilik 203. Kegagalan usus saya berfungsi dengan sempurna. Antara keadaan saya untuk tatapan semua.

Doktor Ishak dan nurse datang meninjau keadaan saya pagi tadi. Itu doktor OnG. Doktor pakar usus belum datang lagi...

tanganku dah membengkak

buat saluran drip yang baru



rupaku yang comel dengan wayar dihidung dan tangan





bilalah wayar nie boleh dicabutkan yer!!



sakitnya ketika memasukkan tiub di hidung.








5 comments:

  1. Ya allah..Apa lagi ujian kali ni??
    Kesiannya lin tengok akak..Xsanggup nk tengok..

    Semoga akak cepat sembuh yer

    ReplyDelete
  2. salam...k.nor xksempatan nk melawat,cekalkan hati ye...demi anak2...kuatkan semangat tau...kami kwn2 doakan akak cpat smbuh...take care...setiap ujian ade hikmahnye...

    ReplyDelete
  3. br tau arini yg akak msuk wad lg.. kami doakan semoga akak cpt smbuh..

    ReplyDelete
  4. kak n....sedeynye tgk akak dgn tube2 nih....sabar yer...nnt akak naik opis, emy bwk marble cheese choc cake ;-) get well soon yer...

    ReplyDelete
  5. Salam Hajjah,
    Terkejut dengan entri ini. Bagaimana keadaan sekarang? Moga Allah meringankan tekanan ini dan kesabaran Hajjah diberi ganjaran platinum oleh Allah.

    Saya dan ahli keluarga mendoakan Hajjah cepat sembuh dan dapat meneruskan aktiviti dakwah setempat. Amin.

    ReplyDelete